Josje Verbeeten
Managing Director

Samenwerken met robots vraagt een nieuwe manier van denken en begeleiden. Het is belangrijk om medewerkers hier op tijd bij te betrekken en de tools aan te reiken om te kunnen werken met robots. Uit die overtuiging en met een achtergrond in zowel onderwijs, overheid en bedrijfsleven, als docent en adviseur, ben ik sinds 2017 de Robotacademie aan het opzetten. Een initiatief van Smart Robotics. Spannend én fantastisch om daar vorm aan te mogen geven. De Robotacademie helpt zowel manager als medewerker met het nieuwe samenwerken. Hierdoor ontstaat betrokkenheid en worden ook uw medewerkers enthousiast over wat de toekomst gaat brengen. Zo blijft uw organisatie vitaal, en dankzij collaboratieve robots blijven uw mensen dat ook. Veel transitiesucces gewenst!

Jorg Duitsman
Docent

Jorg Duitsman is de afgelopen 20 jaar werkzaam geweest in het VO MBO en HBO en heeft tijdens deze werkzaamheden veel verschillende doelgroepen kennis bijgebracht. Van Art & technologie tot Adobe Illustrator en van Mediawijsheid tot robotica. Ook is hij betrokken geweest bij de implementering van diverse elektronische leeromgevingen om op die manier zoveel mogelijk leerlingen, studenten en docenten kennis te maken met de 21ste Century Skills en nieuwe technologieën. Het plezier en enthousiasme waarmee hij de lessen en trainingen verzorgd zorgt er altijd voor dat iedereen na een training dag vol energie weer naar huis gaat.

Martijn Hermsen
Docent / Ontwikkelaar

Robot-expert Martijn Hermsen heeft zich afgelopen jaren als adviseur en ambassadeur ingezet om meer aandacht voor robots, robotica en robotisering te krijgen in het onderwijs en vooral op het snijvlak met de beroepspraktijk. Als trainer, docent en spreker is Martijn inspirerend, enthousiast en geeft praktisch handvatten. Daarnaast is hij vanuit zijn onderwijskundige achtergrond met kennis van leren en ontwikkeling, gedreven in het maken van interactieve leermaterialen, blended leertrajecten en digitale leeromgevingen. Martijn weet nieuwe technologische ontwikkelingen te vertalen naar educatieve leerlijnen. Zijn aanpak is gedegen en doelgericht, maar wel met ruimte voor creativiteit en af en toe een knipoog.